2009/11/17

Segt. . .

Oj oj oj vilken blogg svacka!!!

Jag har haft NOLL ork och NOLL inspiration att skriva :o(
Känner mig helt deprimerad av det här skit vädret som inte alls verkar gå över!
Till helgen ska jag faktist jul pynta här hemma så får vi se om det ger mig en liten kick i röven ;o)

Känns så otroligt trist att inte ha ork eller lust att göra nått!
Visst, jag städar, bakar, lagar mat, tvättar städar lite till. . . en det har varit dåligt med utflyckter eller roliga pysseldagar å sånt för barnen!
Hoppas det vänder snart. . . Stackars barn, de tröttnar väl snart å flyttar ;o)


Bjuder på en bild på min ljuvliga dotter från igårkväll kl 23. . . Hon vill INTE sova!!! ;o)

3 kommentarer:

  1. å GUD va hon e söt!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!1

    SvaraRadera
  2. så fin hon är..
    ja jag känner också att jag inte har nån ork, men det kan ju bero på helgen att man somnat sent hihi. har också adventspyntat lite nu.
    mys pys.

    kramar från mig o lucas

    SvaraRadera