2011/05/07

Vattkoppor . . .

Efter en hel vecka av bak å slit i kyrkan såg jag verkligen fram emot konferensen i helgen!
Igår var jag rätt trött, och hade barnen nästan hela tiden så det blev inte så mycket lyssnande med busiga å trötta barn.
Så idag bestämde jag mig för att sovmorgon var det bästa för oss allihop, så kunde jag kolla möten på nätet och barnen vila upp sig efter fyra kvällar i kyrkan till 22.30! Vi skulle istället åka in till 16:00 å konserten ikväll!!!

Jag klädde på barnen, och när jag skulle knäppa Gabbes skjorta så såg jag en röd prick... å en till, å en till, å en till, osv ;o)
Ja ha. . . VATTKOPPOR tjoho!!
Usch vad besviken jag blev. . . :o(
John "måste" ju vara inne så tant Sara får gott stanna hemma å kurera barn.
Har försökt följa med på nätet så gott det går med tre barn å amning å bråk, men konserten såg jag nästan hela! SÅ GRYMT BRA!!!!
Tänk bara om man hade kunnat vara där live. . .
Ja ja. . . nu är det läggdax för en trött mamma , Natti!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar