2010/09/02

Skolstart, Bröllop och begravning . . .



Ja, här är det inte lite som händer! Oj vad tiden går fort!!! Minns när jag var yngre och bara ville att tiden skulle gå så man blev vuxen. . . nu är jag där, mitt i livet och önskar mig mer än gärna några extra timmar på dygnen!
Idag är bebisen i v 17 och om 2 veckor ska vi på UL :o) spännande att se vad det är för en liten bebis den här gången :o) !!!
Förra helgen gifte sig min vackra kusin Lina med sin älskade ANders! Nu är dom på Bali och njuter av väder och varandra!
Blev så vackert i lokalen vi dekorerade, och det var en mysig fest!
Imorn är det begravning av älskade Linn. Känns konstigt och ofattbart!
Jag har nog inte riktigt fattat det än. . .
Ber för hennes underbara familj! Saknaden är stor, men trösten är vetskapen om att hon e hemma ...

1 kommentar:

  1. Ja livet som vuxen är inte alltid roligt, man skulle vilja vara barn igen ibland. Va en otroligt fin och ljus dag för Linn. Många tårar men mycket glädje, hon lämnade efter sig ett stort arv. Hon har det så bra nu!
    Kram vackra du

    SvaraRadera