2010/08/28

Älskade Linn. . .

Känns helt ofattbart att du lämnat oss!
Såg dig i cafet på torsdagen, du såg så go och glad ut som alltid! Timmar senare ringer John å säger "BE " Nått har hänt!
Mitt i mitt bullbak började jag be. . . senare får vi höra att du somnat in och flyttat hem.
Allt känns så overkligt . . . som en dålig mardröm!
Jag vet att du e hemma i pappas trygga famn, och att med tiden läker Gud våra brustna hjärtan!
Du lämnar verkligen ett avtryck kvar här på jorden . . .
Önskar jag kunde torka tårarna från din familjs kinder och dela deras smärta. Saknaden är stor, men vi glädjer oss i att veta att du är hemma.
Vet att vi ses igen underbara Linn!

1 kommentar:

  1. Ja, man är helt förstörd. Känns helt ofattbart! Vi vet att hon har det bra hos pappa Gud. Får be för familjen verkligen! Kramar

    SvaraRadera