2010/01/29

Fredags myyyys !

Har haft en jättemysig dag i Haninge c idag med min söta lillasyster ( och magen ;o) ) och mina fina barn!
Grabbarna valde 6 bilar var på BR och Noomi köpte "smink" prylar, en spegel och en kitty borste på hm. Sååååå nöjda ;o)
Sen fyndade jag lite kläder på rean för 49:- styck!!! Me Like!!!!
Jag köper ALDRIG kläder själv, nu mest för att jag vill börja gå ner i vikt, men nu orkar jag inte gå å va ful med gamla tråkiga kläder längre!!!!!

Vi tog med oss Ida hem och sen kom mina underbara föräldrar över å fikade å käkade smördegspiroger!!! mums!!
Jätte kul med lite sällskap idag.

Nu väntar ett sista försök att ge Miriam flaskan, sen en kväll med barnen i soffan å fredagsmys! Sen ska jag kolla på film själv ikväll :o)
Har försökt få min dotter ta flaskan 2 gr idag men hon total vägrar fortfarande :o( så bra tips på hur man ska lära ett barn gilla välling/ ersättning mottages GÄRNA!!!
Visst funkar det att amma, men hon äter 90% av sin mat från mig å är 9 månader!!! Hon gillar all mat jag lagar själv,men äter aldrig en hel portion och dissar färdiga burkar/gröt! Blir snart galen på att aldrig kunna vara iväg mer än max några timmar :o(
Sen är jag en sån som INTE går ner i vikt av att amma, även om jag skippar kakor å godis så jag vill ju gärna kunna köra "nån diet" snart så man slipper hata sig själv längre än nödvändigt! Men men... det är väl bara att kämpa på antar jag?! Nej, fredagsmys med barnen var det va ;o)
Kramar!!!

3 kommentarer:

  1. Åh mysigt me en dag me syster! Ska hon ha bebbe? Kul!
    Här har det varit Lets dance:-)

    SvaraRadera
  2. Kul med nya fynd me!! ja, jag känner samma, man vill ej köpa en massa när man är på en vikt man ej vill stanna på:-) Men bra då att det finns rea! Men du är ju så smal å snygg!!!!

    SvaraRadera
  3. Englis va likadan, ville baaara ammas tills hon va 10 mån. hon vägrade flaskan och va inte särskillt förtjust i vanlig mat. inte helle rjag blir smal av att amma eftersom jag äter mer än vanligt samtidigt.

    fast du e väl för tusan smal?!!!!!!!!!
    kramis

    SvaraRadera