2010/01/28

Uppdatering ! ! !

Oj här var det dött ;o)
Gud så mycket som hänte sen jag skrev sist! orkar inte dra allt i stora drag, men en kort summering kan jag väl bjuda på :o)

* vi firade en otroligt mysig jul hemma!
* nyårsfirande hemma med Oxfile, trevlig sällskap, wii med vänner från örebro
* Gabriel fyllde 3 år!!! min fina lilla kille!!!Härligt kalas å många fina paket.
* Noomi fyllde 6 år! min stora vackra prinsessa <3 Sååå stolt och såå stor ;o)
* Jag och barnen fick halsfluss, min värsta hittills då jag samtidigt hade nån form av magsjuka :o(

Och nu sitter jag här i en tyst lägenhet. . . bara surrandet från datorn hörs, och i bakgrunden en å annan snarkning inne från Williams lilla krypin. Barnen sover, John är i sälen på "kickoff" med jobbet å jag sitter här.
Mår mycket bättre idag. . . halsen e något sliten efter 3 FRUKTANSVÄRDA dagar, men nu kan det ju bara bli bättre!!!

Imorn ska jag å mina små älsklingar bege oss till Haninge centrum där dem ska få välja nått i leksaksaffären för att de är så duktiga å tar deras VIDRIGA medicin.
Hoppas jag "slipper" träffa min övergravida syster, men om hon inte får i natt så kommer hon me! Älskar henne Otroligt mycket, men hon är 1 vecka över tiden nu å jag vill ju hellre att hon ligger å föder / luktar på en vacker baby än strosar omkring i haninge med mig å 4:a vilda barn ;o)

Nej nu ska jag ta en halv varm kopp te innan sängen kallar!!!! "i`ll be back" ;o)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar