2010/03/24

Roliga kommentarer senaste tiden. . .

Här om dagen när barnen lekta "mamma, pappa, barn" så Ville Noomi vara mamma Amy Diamond och William var pappa Måns Zelmerlöv, Gabbe ville vara deras barn/ hund Melodifestivalen ;o) ha ha!

Noomis standar kommentar när hon gjort nått hon INTE vill erkänna är " alltså jag fattar ingen aning"

Förra veckan när jag stod och diskade kom Gabriel in i köket och gick ner på ett knä. . . Han sa "mamma, när jag blir stor ska jag fråga min Sara flicka om hon vill gifta sig med mig. Då ska jag göra så här och fråga det, sen ska jag köpa läppsift till henne" det är kärlek det!!! han kommer bli poppis hos tjejerna ;o)

Vi gick hem från garaget sent förra veckan när vi gick förbi en kvinna i en bil, då sa Gabbe "alltså, tjejer kan köra bil, men inte så bra som pappor, och min mamma är skit dålig på att köra bil" tack för den ;o)

Noomi sa häromdagen, "mamma du e ju bäst i världen, när jag blir stor ska jag va som du, fast lite brunare så klart" den värmde lääänge . . .

Jag kanske har mycket å göra ibland, och mn e verkligen trött ibland, men de här små guldkornen gör att man klarar VAD som helst

2 kommentarer:

  1. Välkommen tillbaka till bloggvärlden:-)!
    Vilka roliga barn ni har:-) Vilken romantiker den där Gabbe, han vet hur man ska göra!!
    Kram

    SvaraRadera
  2. haha, barn e underbara! deras kommentarer kan värma mammahjärtat ordentligt.
    kram

    SvaraRadera