2010/03/30

Schweiz here we come!!!!

Ja, om 3 dagar så bär det av till Schweiz med maken och Miriam! Ska bli jätte kul å samtidig bävar jag lite för att lämna bort mina 3 älsklingar så länge! Jag får pepp talks överallt, men det känns i mamma hjärtat iaf :o(
Jag är absolut inte den som lämnar bort barnen ofta, och jag VET att jag behöver det här och förtjänar det, men det känns jobbigt ändå. . .
Jag får försöka ha fullt upp och super roligt hela tiden, så kanske jag inte tänker så mycket på det ;o)
Jag har inte åkt skidor sen jag gick i 9 an så det kan ju bli rätt spännande ;o) men det ska bli super kul!!!

Vi blir ju ett ganska stort gäng som åker, och det ska bli kul att få lite tid med våra vänner då man faktist kan sitta ner å umgås utan massa galna bråkiga barn ;o)
Nu är det bara pass som ska hämtas, kläder som ska tvättas och packas, påskägg som ska göras klart å säkert en massa annat som jag glömt men kommer på i panik dagen innan ;o) ha ha!
Nej nu kallar min motionscykel!!! Dax att ta tag i fläsket ;o) Kramar!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar