2010/06/01

nu är det slut . . .

. . . ammat för min del!
Jag försökte lite smidigt pensla brösten med vinäger för att hon skulle vägra ta det då, men hon märkte INGEN skillnad!!!! Åt som en häst !!! Så eftersom inget funkar på henne så får jag bara ta bort det helt och vägra :o(
I natt tar John henne och jag sover hos barnen. . . hoppas det går ok.
Det känns lite sorgligt, men jag måste det för om 1 vecka drar vi till Barcelona, och det är inte schysst att lämna bort henne för avvänjning då ;o) ha ha! Stackars mina föräldrar då!!!!
Håll tummarna för mig nu att vi orkar stå ut!!!!! ;o)

1 kommentar:

  1. haha, tuttfia där. har du provat stopp o väx. då kommer hon garanterat sluta amma. haha, närå det blir lite för elakt (även om vi körde det på liams nappar, men det e en annan grej, han va 4 år då)
    hoppas hon vänjer sig av snabbt så ni kan njuta helt i barcelona utan dåligt samvete.
    kramis

    SvaraRadera