2010/06/01

tiden går FÖR fort. . .

Jag hinner knappt med!
Snart skolavslutning ju, och värmen börjar sakta men säkert komma! Me like ;o)
Veckorna bara flyger förbi, och jag har en hel del att planera inför.

* SLUTA AMMA ;o)
* skolavslutning
* Barcelona resa!!!!!!
* midsommar
* Johns 30 årsdag ! ! !
* Svägerskans bröllop, tårtan jag ska göra då.
* semester på öland
*Vänner bröllop
* kusins bröllop

ja, det finns lite att fixa inför ;o)

Men det e ju roliga saker, så det känns ju kul iaf :o)
Nästa onsdag den 9 så är det skolavslutning, sen på Torsdagen så åker jag å älsklingen på vår bröllopsresa!!!! Bara 8,5 år för sent ;o) ha ha! men det ska bli helt fantastiskt att få ha honom helt för mig själv i 4 dagar! Jag ska njuta av varje sekund jag får själv med honom!
Sen kommer vi hem å firar midsommar å John fyller 30 å sen e det bröllop osv osv. . . Men jag är så TACKSAM över att jag har så många underbara människor i mitt liv! Tänk va tråkigt om almanackan var helt tom.
Nu ska tvätten hämtas, får se när vi ses igen. . . efter Barcelona kanske ;o)
Love Sara

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar