2010/06/15

Resan...

... Har varit helt FANTASTISK!
Vilken lyx det är att kunna promenera runt hand i hand med den man älskar mest av allt på hela jorden.
Jag har njutit av varje sekund, varje skratt ,varje leende, varje kyss och varje upplevelse! Även om det bara var 2 heldagar + 2 resdagar så var resan helt perfekt!
Vi har sett så mycket vackra byggnader å coola fontäner, shoppat massor ätit gott å bara njutit av varandras sällskap.
En av höjdpunkterna var en hemlighet. . . jag fick veta under fredagen att på lö kl 12 så skulle vi vara på ett ställe. . . jag försökte klura ut det, men det gick inte! När vi satt i taxin på väg så hörde jag John prata med chaffisen och vi skulle ÅKA HELIKOPTER!!!! WOW! Han e sååå underbar min älskade man! Det var nog den häftigaste upplevelsen jag varit med om om man räknar bort barnens födslar och bröllopet ;o) ha ha! Det var så speciellt att han fixat allt det för min skull! Det finns nog en liten romantiker i honom ;o)
Barcelona är en stad som jag varmt kan rekommendera. Så härliga människor! På kvällarna strosade vi längs "La Rambla" och det var massor med folk, artister, konstnärer och Afrikanska försäljare som stod och sålde märkeskopior :o)
På dagarna åkte vi en del med turistbussarna och hoppade av där det verkade intressant :o)
Sista dagen längtade vi MASSOR efter barnen, och dom var sååå glada för alla presenter när vi kom hem! Gabbe och William har knappt tagit av sig sina fotbollskläder ;o) ha ha!
TACK min underbara man för den bästa resan i mitt liv! Jag älskar dig!!!!

1 kommentar:

  1. Åh va underbart att läsa! Vilken romatisk man!!!Härligt att ni kom iväg tillsammans på en sån resa!!!Kram

    SvaraRadera