2010/10/05

Bm besök nr 2

Kom precis hem efter mitt andra besök hos min Bm Maria.
Bebis hjärtljud 148
Blodtryck 100/70
Järnvärde etc kollas nästa gång :o)
Vikt -0,8 kg :D
Hon var nöjd med allt utom vikten ;o)
Men jag är ju inte direkt undernärd så det e ok, men till nästa gång ville hon ha iaf ett kg + på vågen ;o)
Jag känner ju att magen växt så jag e INTE orolig för det!
Nu väntar vi tills 15 okt då vi tar 3 e besöket sen blir det UL igen i mitten av nov.
Det gick bra idag trots att Gabbe och Miriam var med, Gabbe spelade på min Iphone och Miriam pillade på ALLT och rymde 2 gr ;o) ha ha! Men hon tyckte barnen var ljuvliga så det gjorde inget :o)
Nu ska jag göra lite mannagrynsgröt till lunch sen ska vi vila! SKÖNT!

1 kommentar:

  1. haha, shit va skönt att inte ha gått upp i vikt. jag hade motsatt problem för jag hade gått upp för MYCKET varje gång och fick ist skäll för det av bm.
    hihi busungar! dom e så himla söta!
    kram

    SvaraRadera