2010/10/03

Magen i v 19


Ja, nu är man då i v 19 enligt rutin UL. Alltså MINST v 19 ;o)
Jag skulle ju inte kunnat ha testat positivt när jag gjorde om det stämde, men man måste ju gå på det datumet så då gör vi det :o) Kanske blir första gången som jag slipper gå över tiden nu då ;o) ha ha!

Enligt det här datumet skulle jag blivit gravid den 9 juni och testade positivt den 15 . . . lite omöjligt kanske!?!?!? men men. . .
Magen mår bra iaf, och vårt lilla mirakel barn sprattlar på för fullt där inne :o) vilken underbar känsla det är att bära ett litet liv i sin kropp! jag bara LÄNGTAR så efter att få mysa njuta och lära känna den här lilla personen!!!
Jag är t.o.m lite inne på att INTE kolla könet på nästa UL :O
Känns som om det inte spelar nån större roll alls nu, utan jag vill bara ha en frisk liten bebis.
Vi får vä se, det är ett tag kvar och jag hinner nog ändra mig både en och 2 gånger ;o)
Så här ser magen ut iaf :o) Käner mig inte så stor än, men jag får väl se vad BM säger då vi ska dit på tisdag :o)
Nu ska jag bädda ner mig i soffan och mysa med 3 små ljuvliga barn! John är i kyrkan med William och sen är det innebandy hela em så jag har bara 3 änglar att njuta av!



4 kommentarer:

  1. Nä det är inte omöjligt! Med Silas hade jag ÄL på en fredag och lördagen en vecka efter (7dgr) testade jag positivt.
    Höghormonare ;)

    SvaraRadera
  2. nej, det kan va så, men jag har gjort Äl test tidigare och ändå inte testat positivt förrens "vid beräknad mens" ( fast jag testat varannan dag from 1 vecka efter ;o) ) man det kan ju vara annorlunda den här gången. . . :o)

    SvaraRadera
  3. Men åh, vilken liten perfekt pärla... Sara du är ju för lyckligt lottad!!! /K

    SvaraRadera
  4. FIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIN!!!!!!!!! <3

    SvaraRadera