2010/04/27

Dax att sluta amma. . .

Usch! Jag VILL verkligen sluta nu, men hon vill INTE!!!! Men jag har så svårt för att hon pillar å kör ner handen i bhn osv. . . Jag skulle inte tveka en sekund om hon tog flaskan med välling, men hon vägrar ju äta allt i flaska :o( ( majs, havre, päron baby plus baby semp, ja ALLA sorter jag köpt ;o) )
ja, hoppas natten går bra nu. Jag är inställd på det värsta!
William trappade jag ner, Gabbe trappade jag ner, Noomi tvär slutade jag för hon bet mig!!! Så nu blir det en tvärslutning igen tror jag. . . jag tror inte hon kommer "fatta" om jag bara försöker trappa ner. . . men som sagt, vi får se hur natten går ;o) Jag hoppas på det bästa !!!!!

1 kommentar:

  1. Engla va precis likadan, vägrade flaskan och ville bara ammas. När hon va 10mån och började bita mig så det blödde, då tvärslutade jag. Jättejobbigt några nätter, men sen funkade det och helt plötsligt tog hon flaskan.
    Hoppas det går lätt för dig me att slu5ta amma.
    kramis

    SvaraRadera