2010/04/01

So long my friends!!!

Ja, imorn kl 11 bär det av till Schweiz!!! Känns fortfarande jobbigt att lämna barnen, framför allt min lilla Gabbe gos! snyft! Jag vet att dom andra klarar sig, men min lille plutt :o( jag kommer sakna william och noomi galet mycket oxå, men de är äldre och fattar på ett annat sätt. . . Hoppas iaf att tiden går fort och att det blir KUL så klart!!!
Ikväll ska vi mysa med påskägg och "torsdags mys" ;o) ska mysa å gosa med barnen tills dom somnar !!!!
Hoppas ni alla får en mysig härlig påsklovsvecka!!! Skirver längre och visar bilder när vi kommer hem! Tills dess. . .Love Sara

1 kommentar:

  1. måste bara tacka för det fina du skrev till mig på fb! jag blev sp himla glad. du e världens gulligaste!

    verkar som ni hde det riktigt mys på resan!
    kramis

    SvaraRadera