2010/08/11

Bebis !

Har ju varit SÄMST på att uppdatera i sommar! Men det händer så mycket hela tiden å tiden räcker inte till :o(
Har haft 8 barn här hemma i 3 dagar, och jag känner mig liiite matt idag ;o) ha ha! Det har gått bra, men alla är mellan 1 och 8 år så det har varit intensivt kan man lätt säga! Men det gick :o)
Nu till det roliga :o) Jag har känt BEBISEN!!!! Sååå underbart mysigt och fantastiskt!
Trodde i helgen att det kanske var bebisen när jag kände lite i köket på em, på kvällen la jag mig på sängen och gungade magen och visst bubblade det tillbaks exakt likadant 3 gr!!! Nu har jag känt lite sprattel några fler gånger, och säga vad man vill om å va gravid. . . det ÄR UNDERBART!!!! Fatta att det finns en till liten fantastisk människa i min mage :o) I am Blessed!!!!!!!!!!!!

Här hemma njuter jag av sista 12 dagarna innan skolan börjar igen. Är så tacksam över mina fina barn och min underbara make! Så ofta ser jag allt det jag inte har som verkar sååå lockande. . . men när jag tar en minut och tänker efter så har jag mer än jag någonsin drömt om!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar