2010/08/11

Tack Gud för min bebis!!!!

Oj, vet inte hur jag ska börja. . .
Vid lunch idag så gick jag på toa och fick en lätt rosa flytning. Blev inte så oroad, men kännde STARKT att jag skulle be för vårt barn! Så jag ringde John och sa att han också skulle be med mig. Sagt och gjort så bad jag till Gud om hans beskydd över vårt lilla barn. Jag tackade honom för att han alltid finns med mig och bebisen och bad att han skulle hålla barnet i sin hand tills det kommer ut i min famn.
Strax efter 2 så känner jag hur det rinner varmt mellan benen. Mer och mer och MER! Visste redan då vad som hänt, men kände mig ändå trygg. I badrummet konstaterade jag att det var som jag trodde blod, det bara rann! Jag ringde John och sen min syster som begav sig hit! Sen ringde jag Sofia M och sa BE !
Min underbara syster kom och jag å John åkte till gynakuten.
Vi fick vänta till 6 innan vi fick träffa en läkare, sen blev det undersökning och ul. Vi såg ett underbart litet mirakel barn med ett hjärta som slog fint. Livmoderhalsen var stängd och blödningen kom INTE från livmodern!!!! TACK GUD!!!
Känner sån lättnad och tacksamhet över allt som hände, och jag är glad att vi har en Gud som gör skillnad!
Inte en enda av våra vänner tog ordet "död" eller "missfall" i sin mun ( inte vi heller) Och jag vet att det gjorde skillnaden! Jag fick bibelord om LIV och massor med uppmuntrande sms. . . Så TACK alla ni som stod med oss idag!!!!! Bebisen får tacka i februari ;o)

4 kommentarer:

  1. Åh wow GRATTIS!!!Jag har ju varit lite dålig på att läsa bloggar eller för den delen uppdatera min egen så jag har missat den fantastiska nyheten!!!Det är ju otroligt, så coolt, grattis grattis!!!Härlig känsla att få se det lilla livets hjärta slå....Stor kram

    SvaraRadera
  2. Hej igen, det var jag som grattade i förra inlägget....så att du vet;0) /3L

    SvaraRadera
  3. Wow! Gud är god!! Hemskt att vara med om detta men man får se Guds kärlek och omsorg. Vilka fantastiska vänner! Kram

    SvaraRadera
  4. å vilken läskig upplevelse! Tur att det lilla pyret lever och mår bra!
    stor kram

    SvaraRadera