2010/08/26

skolstart!

Oj va tiden flyger fram! Idag är jag i vecka 16 och bebisen gör sig hörd till och från :o) Otroligt mysigt!
William har nu börjat 2 an och trivs fantastiskt bra! Har en underbar klass och en härlig fröken, kan inte bli bättre!
Noomi har oxå kanon mysig klass och toppen fröknar!!! Alex är en gammal vän till mig och Maria jobbade där när jag gick på skolan och är VÄRLDENS mysigaste!!!
Nästa vecka börjar dom fritids oxå och jag kommer bara behöva hämta 3 dagar i veckan och John lämnar VARJE dag!!!! LYX!!! :o)
Måste erkänna att jag e liiite mör efter den här veckan ;o) man e INTE van vid att gå upp å ge sig iväg å fixa å trixa, men det känns ändå grymt skönt att va tillbaks i vardagen! Nu är det middagsdax, och sen ska jag baka bullar till min vackra kusins bröllop på lördag !
So long!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar