2009/10/03

Höst. . .

Ja, nu är det ett faktum. . . hösten ÄR här!
När vi hade lämnat William och Noomi på skolan i torsdags så var vi ute 3 timmar innan lunchen och både jag å Gabbe var som isbitar när vi kom in! Tack å lov så har det varit underbart vackert väder, men kallt som tusan! Barnen har jackor å täckbyxor klara ( william saknar byxor. . . )
Skor ska förhoppningsvis införskaffas idag, om jag orkar... Jag hade tänkt köpa nya mössor till barnen, men när jag tog fram deras vinterkläder från förra året hitade dem sina gamla mössor och blev överlyckliga! Ja den här vill jag ha skrek dem alla 3, så varför inte?!
Själv kunde jag ju inte ha någon av mina 3 vinterjackor när jag provade i aug. men nu passar dem !!! SKÖNT! Kan faktist ha mina 40 byxor nu oxå :o) ÄNTLIGEN! Jag är absolut inte nöjd än, men från 44 till 40 på 4 veckor känns jätte bra !
Ska fortsätta med mina promenader å GI så får vi se vart jag slutar... skönt att inte banta den här gången iaf.

I torsdags kväll var vi i Jordbro och körde 4-hjuling med min underbara pappa. William å Noomi ÄLSKADE det! Dem var helt galna å ville åka helatiden! gabbe tyckte oxå att det var jätte kul, men han stod mest å huttrade eller satt i bilen. . .
Jag visste att det var kallt, men barnen hade behövt tjockbyxor på kvällen :o( miss av mig, men vi hade kul iaf.
På vägen hem syndade vi på MC Donalds till barnens stora förtjusning ;o)

Nej, nu ska jag ta tag i alla tradera paket som ska skickas å så får vi se om jag orkar ta mig iväg å köpa lite skor till barnen INNAN det är helt slut!
Ha en härlig lördag!!!
Kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar