2009/10/24

Nu är det lördagsmys!!!!

EN skön lugn lördag har vi haft här hemma!! VÄL behövd!!!!
Jag tog en promenad till centrum med BARA 1 barn! Ljuvligt!!!!!
För er som har 1 barn kan jag tala om att det ni tycker är sååå jobbigt, det är att vara ledig för mig! ;o)
ha ha!
Men skönt var det iaf :o)
På em har jag å gabbegos bakat bröd och snicker kakor! MUMS! (Helt sjukt goda kakor, men MASSOR av kalorier så 1 får räcka .)

Våra små underbara barn har tittat på Pinocchio i soffan med oss, med lördags mys å tända ljus överallt. MYSIGT!!!
(Ännu bättre hade det varit om de inte hade spillt ut 2 glas saft på bord och matta å bråkat & pratat sig genom halva filmen.... men man kan ju inte få allt eller?!?!? ;o) ha ha! )

Tänk va underbart ändå att jag har en så fin familj!!! 4 friska fina barn, en man som jag älskar mer än allt, mat på bordet å tak över huvudet. Jag är så tacksam över allt jag har!!!

Nu väntar en kopp te och mys med maken i soffan! En perfekt lördag kväll med andra ord <3

2 kommentarer: