2009/10/29

Höstlov . . .

Vem var det som kom på den "smarta" iden med höstlov?!?!? honom skulle jag GÄRNA vilja prata med!!!!
Gahhh! Jag håller på å blir GALEN!
Gabriel är inne i en fruktansvärt jobbig period nu :o( han slår mig helatiden! Då menar jag inte att han puttar eller slår lite löst, nej han står å svänger med armarna och knytna små nävar som en boxare mot mig!
Kanske låter kul ;o) men det e skit jobbigt!
Inget funkar heller, ta bort lö godis funkar ej. Att sitta på mattan funkar inte, att få va inne själv med mig å de andra går ut funkar inte. Jag vet inte vad jag ska göra snart!
Han fick ett sånt utbrott på Coop igår, och en gammal tant bara skakade på huvudet och suckade " men kära lilla barn då"....
Jag vet faktist inte varför det här har kommit nu... men jag hoppas att det går över snart för det känns så himla jobbigt, och man känner sig som världens sämsta mamma. . .

Dessutom blir det ju dubbelt så många fajter nu när alla 4 är hemma en vecka.
Allt som Gabbe normalt kan strosa runt och pilla på när de andra är i skolan är ju ajja bajja nu... å när jag säger" nej det där är faktist Williams/ Noomis" så åker jag på ett kok stryk :o(
Tack å lov att det e fredag imorn, ska bli skönt med lite avlastning från john i helgen!
Mina barn ÄR underbara. . . och jag älskar dem OTROLIGT mycket. . . men ibland känns allt bara bläääääääää. . . idag är en sån dag!








3 kommentarer:

  1. jag vet vännen, vissa dar känner man sig sämst och allt e bara skit. men sen så e barnen så söta när dom sover så då glömmer man det jobbiga :-D
    Men du e ju världens bästa mamma! tänk, 4 sötisar att hålla reda på!
    kramisar

    SvaraRadera
  2. hej men gu va fina bilder du lagt in,, får kkomma in här oftare,
    barnen har blitt så stora,
    kika gärna in i min nya blogg.

    kram

    SvaraRadera
  3. styrke kramar från en gammal dagis fröken
    det kommer vända...

    SvaraRadera