2009/10/20

Lille skutt flyttar ut å bamse flyttar in!

Ja, då är jag officiellt kanin ägare nu då!
Alla som känner mig vet ju att jag är en av världens mest impulsiva människor.
Får jag en ide ska det ske NU inte snart NU NU NU!
Å som vanligt så får jag som jag vill ;o)

Pratade med farbror polisen i går och "lille skutt" ( som vi kallar vår upphittade vän)
ska flytta på fredag. Får se vart han hamnar, men han är för stor för oss att ha kvar iaf.
Så de blev en liten hermelin kanin för oss ist! Han e sååååååå fin!
Snäll å kelig å helt ljuvlig att titta på! Bamse ska han heta!
Blir inte speciellt stor som fullvuxen å det e ju skönt :o)


Här kommer en bild på min lilla söting oxå!

2 kommentarer:

  1. Haha, sådär impulsiv e jag me, ska ske NU!!! Så var det me vår kanin me:-) Min man fick haka på tillslut..men efter 2 veckor va det godbay:-) men så blir det säkert ej för er. Vi hade ingen bur heller:-) Så söt han är! Kram

    SvaraRadera
  2. ååååå vilken sötnos!
    hihi, ja sa ju det att ni kommer köpa en annan kanin till kidsen :-D
    kramis

    SvaraRadera