2009/09/19

Ful som vanligt ?!

Förra veckan skulle vi över till våra kära vänner och äta middag...
Jag stod i badrummet och sminkade mig och fönade håret som för en gångs skull fick vara utsläppt!!!
Noomi stod brevid mig och sa, du ser ut som Ida mamma! ( det är min kära syster som Noomi fullkomligt avgudar!! ) Jag vill oxå ha rakt gult hår!
Jag tog det som en komplimang ;o) men förklarade att hon hade det vackraste håret i världen!
Sen springer hon ut en stund var på jag fönar klart håret och sminkar mig klart...
När jag står och sätter in örhängen så kommer Noomi tillbaks in i badrummet och säger så snällt
- måste du vara så där vacker mamma?! Kan du inte vara ful som vanligt???
- VA??????? ( ja, jag visste inte vad jag skulle säga)
- eller jag menar, sätt upp håret, fortsätter hon och går den ut ur badrummet som om inget hänt. . .

Tack gode gud att det var mig hon sa det till och INTE nån annan. . .

2 kommentarer:

  1. Haha! Barn de säger såna saker alltså:-)!!!!
    Du e ju supervacker jämt!

    SvaraRadera
  2. hahaha, barn är ju för sköna alltså :-D

    SvaraRadera