2009/09/14

Singing baby. . .

Min lilla ljuvliga dotter verkar följa sin stora systers fotspår... Hon ÄLSKAR när man sjunger! Spelar ingen roll om det är en lugn mys sång eller party party, hon blir sååå glad!
De senaste dagarna när jag sjungit för henne så har hon stirrat koncentrerat på mig och sjungit med! Mest enformigt och lite varierat i styrka, men det e sååååååå gulligt!
William tog kort på oss när vi sjöng igår... hon e så go min lilla baby! Gapar för full hals ;o)
Men man märker att tiden går fort. Idag träffade jag Jennys lilla underverk och hon var ju sååå liten å fin! Miriam kändes bamse stor :o) Om hon är som sina syskon så bör hon börja krypa om en månad, men för min del får hon GÄRNA vara bebis ett bra tag till ;o)Eftersom det här är min SISTA baby så vill jag gärna njuta så länge jag bara kan!

Imorn vankas det tandläkar besök med William på em och på dagen är det som vanligt full rulle med skola etc... Å sen är det plötsligt fredag igen å helg!!! Nästan iaf......

Nu ska jag ta mig en kopp te innan jag somnar... e helt matt!
Kramar!!!!
ps: Här kommer lite bilder oxå från vårt sång mys ;o)


2 kommentarer:

  1. ser fantastiskt mysigt och vad fina ni är!!kramar

    SvaraRadera
  2. ååååå vilka fian bilder!!!!! snyggmamma och sötmiriam!
    kramis

    SvaraRadera