2009/09/27

Ladies Night


Igår kväll var jag i Globen med lillsyrran och tittade på Ladies Night!
Vi kände oss heeelt lost när vi kom fram till entren där vi skulle in . . . där fanns jag, Ida och tio tusentals TANTER mellan 40-90 bast! Ja ha tänkte jag... ska vi gå på en bio ist kanske ;o) ha ha!
Men när vi kom in sen så var det ju en många yngre tjejer där inne me.... (antar att dem kom tidigare eftersom insläppet började redan 19.30 och vi kom 20.30 etter nått?!)
I alla fall så tog vi våra platser och satte oss ner å väntade på att showen skulle börja...

Jag måste erkänna att jag inte hade speciellt höga förväntningar när vi fick se resten av publiken... men det var en riktigt bra show!
Andreas Johnsons uppträdanden var SKIT bra! Han sjöng glorious å det var sååå bra!
Generellt så var alla hans musik uppträdanden det som var värt pengarna... å Martin Stenmarck ar självklart oxå duktig. Tornving var as rolig till och från, men jag tyckte det var oerhört patetiskt med en välfylld Globen med ( ursäkta uttrycket ) kåta 40++++ som i princip ville se en stripp show . . . Det var iaf det intrycket jag fick av att se alla som satt kring oss.

Men Ida och jag hade iaf super kul! Vi satt å njöt av musiken och as garvade åt en Tant som satt vid scenen och körde "monica" dans HELA kvällen :o) ( monica i vänner när hon e tjock)
Hon körde sitt hårdrocks dansande oavsett om det var en lugn låt eller rock! ha ha!

Ett inslag i showen var när dansarna kom in iklädda endast handduk å nr 1 hade en dammsugare å dansa med. Nr 2 dansade med en mopp. 3 och 4 strök å tvättade och sen kom snickar Matte in på scenen med bar överkropp med 1 bilbarnstol i vardera hand som han lyfte som hantlar. Ni skulle ha hört skriket i globen då!!! Ida å jag bara as garvade!
Jag filmade lite med mobilen när dem sjöng"Sarah" å visade barnen det i morse...
För att sumera kort så får musikuppträdanden 5+ och publigen 2- ;o) ha ha!
Kul hade vi iaf !!!!! å det var väl det som var meningen!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar