2009/09/02

Örebro och förkylningar....

I fredags em bar det av på en lite mini semester i Örebro. Vi bodde "på landet" i ett litet hus tillsammans med våra vänner och deras 2 små barn. Det var sååå skönt att byta stuga lite, det finns ju inga måsten när man inte är hemma!! På lördagen ägnade vi oss åt lite shopping i Marieberg, och på söndagen plockade vi kantareller och åkte till "barn och bus landet" som är ett JÄTTE stort lekställe ( tror det var 3000kvm) Det var super lite folk där, så vi föräldrar kunde oxå passa på att roa oss med rutschkanor bollhav luftkanoner fotbollsplan basket pingis och stutsmattor ;o)
Kul hade vi!!! Tyvärr dog min kamera en kvart efter att vi kom så det blev inte så många bilder.... suck! Barnen var sååå slut när vi åkte hem! Noomi och Gabriel somnade i bilen, men William höll sig vaken ända hem :-o
Tack å lov att vi hade fått låna en takbox till resan för det var sååå trångt i bilen! Det är INTE lite grejer som ska med när man har fyra barn! ha ha!
Men nu är vi hemma iaf... borta bra men hemma bäst!
Lite trist bara att hela familjen ligger genom förkylda nu :o(
Gabbe och Miriam fick det först, sen i måndags började Noomi och William snörvla, och nu ligger dem å hostar å snorar i sina sängar ... suck! Känns lite trist att dem redan måste vara hemma från skolan, men jag vill inte att de smittar ner sina klasskompisar ju.
Själv har jag dunkande huvudvärk, ONT i halsen och e super snorig. Fattas bara feber så har jag svininfluensan ;o)!!! hi hi!
Nej... ska hoppa ner i min säng och kurera mig lite!!!
Natti natti!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar