2009/08/07

7/ 8 - 2009


Tack gode gud för det underbara vädret!!!

Vi har haft en heldag ute idag! Precis utanför vårt hus ligger en mysig lekpark, och tvärs över ligger en liten gräsplätt med en dusch! Där har vi spenderat vår dag! Barnen älskar att springa i duschen! William var nog den som klarade att stå längst i den kalla strålen...

Man märker att folk börjar komma tillbaks från sem nu för det var MASSOR med barn ute idag!

Gabriel cyklade omkring nästan hela tiden!!! ( vi var ute i ca 6 timmar!)

Han e så go min lilla busunge!

William visade mig alla fotbolls trix som John lärt han, och så sa han " alltså jag e grymt duktig, och jag har bara tofflor på mig" ha ha! Snacka om självförtroende!

Noomi leker med allt och alla! Barn pinnar och kottar ;o)

Varje gång hon träffar en ny vän så frågar hon " vad heter du" och oavsett vad dem svarar så säger hon " jag kallar dig kompis"... med andra ord har hon minne som en guldfisk!

Miriam har bara varit nöjd å glad som vanligt! Helt underbart nu när man får så mycket tillbaks! Tänk vilka underbara barn jag har!!!



Jag har öven hunnit med att ta nya syskonbilder idag och baka 2 choklad tårtor till min goa svåger som fyllder 24 år! Får se vad morgondagen bjuder på. Hoppas att vädret håller i sig!

Natti å sov gott!


Kram Sara

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar