2009/08/17

Kolmården! ! !

Oj oj oj! Vilken härlig dag vi haft! Jag ÄLSKAR kolmården! Många djur, toaletter ÖVERALLT ( ett måste med 4 barn ;o) ) kanon bra delfin show, och safari turen!
Barnens första fråga när vi satte oss i bilen för hemfärd var "kan vi åka hit igen ?! " det kallar jag bra betyg ;o)
Barnens favoriter var ju självklart delfin showen, tigrarna och LEJONEN! Dem gick ju sjukt nära bilen! En av vargarna gick mitt framför vår bil, och ställde sig en halvmeter från min ruta och stirrade på mig. Liite pirrigt var det! Jag trodde INTE att jag själv skulle uppskatta det så här mycket, men kolmården kan jag varmt rekomendera!

Det var ju år sen jag själv såg en levande elefant, och noshörningarna var ju gigantiska!
Hade varit kul att hinna läsa mer om djuren för Willaim som är så intresserad, men det får bli ett annat liv när jag inte har 4 barn ;o)
Det gick ju otroligt bra med alla barnen trotts att folk stirrar lite.
När vi åkte in i Lejonens dal i safari parken satt Gabriel fram brevid John och sa " pappa vi måste köra på dem, kör på dem pappa! " ha ha! Busunge!
Och Noomi gick och kollade på kamelerna och trotts att det var HELT tomt på gångvägens vänstra sida var hon tvungen att tränga sig mellan 3 personer som stod å pratade! Jag bad om ursäkt, och 2 sekunder senare gör Gabbe SAMMA sak! ha ha! ouppfostrade ungar ;o)
Tack å lov så garvade dem bara!

Blev en hel del bilder, men jag kan ju inte lägga upp alla här, men några bjuder jag på!






kramis

1 kommentar:

  1. vilken fantastisk dag ni verkar haft....Fina bilder, förstår att barnen uppskattade det...kramis

    SvaraRadera