2009/08/13

Nu är den här!!!


Och den är sååå fin!!! ( vår är mer mörkgrå/svart med mörka ben) Det var ju inte lite jobbigt att få ut den gamla och in den nya *pust* men nu är den på plats och vi är såå nöjda! Nu ska bara ny matta införskaffas, och så ska jag måla om tavlorna och köpa nya kudfodral och gardiner! ( Bara, eller hur ;o) )Det är så kul å göra om lite hemma!
För övrigt så har jag klättrat i äppelträd idag å plockat äpplen! ha ha! vilken syn ;o) men det blev 3 fina pajer så det var helt klart värt besväret!
Ska strax knoppa här... Skriver mer en annan dag då Miriam inte e i famnen.

Kram!

2 kommentarer:

  1. This sofa is beautiful :) har det bra

    SvaraRadera
  2. heeeeeeeeeeeeej---Nu hittade jag hit igen;0)
    Skulle ha lagt in en länk på din sida men så försvann adressen innan jag hann...nu har jag iallafall gjort det...
    Allt bra?har läst ikapp, du har verkligen fullt ös...men tro jag det med 4 barn!Jag har fullt upp med mina 3...Sååå himla fin soffa!Var har ni köpt den??Ja det är verklgen kul att göra om...Kramis

    SvaraRadera