2009/08/12

Morgon mys!

Det finns inget bättre än att vakna upp till synen av ens leende barn! Gabriels första ord på morgonen är ALLTID "morron lilla mamma, Ska jag tända lampan? " Det slår typ aldrig fel!!!
Å lilla Miriam ligger stilla och väntar tills jag öppnar ögonen och då ler hon med hela ansiktet! Jag är lyckligt lottad!!!!!
När jag låg och pratade med Miriam i morse kröp Gabriel upp och la sig på min rygg. Han låg och killade mig på ryggen å plötsligt säger han " jag klappar på din bröstvårta här bak" var på jag ser ut som ett frågetecken?! Han fortsätter med " du har många bröstvårtor här" Då gick fattade jag att det var Leverfläckar han menade!! ha ha! tänk så fel det kan bli ;o)
Nu ska jag knata till centrum med mina små busfrön. Måste köpa näsdroppar tioll en snorig liten Miriam. Hoppas hon sover bättre med dem!

Kramar!!!

1 kommentar:

  1. Bröstvårtor på ryggen, haha, barn är för roliga!
    Ha en skön kväll! <3

    SvaraRadera