2009/08/23

Äntligen...

Nu är min underbara make hemma igen!!!! Kändes såååå skönt att sängen inte var tom i natt! Han hade köpt jätte fina presenter till barnen och dom blev så glada när han kom. Jätte trötta var dem eftersom han kom vid 22 igår kväll... men å andra sidan sov dem till 9 i morse ;o) SKÖNT!
Idag var det Granbackens dag här! Barnen åkte karusell, hoppade hoppborg, gick tipspromenad och tävlade 3 kamp! Jätte skoj hade dem! Till sist fick alla som deltagit i 3 kampen vara med på fiskedam! Det var ju dagens höjdpunkt om du frågar Gabriel ;o) sååå spännande! ha ha!

Själv känner jag mig som en zoombie just nu och sängen känns väldigt lockande!!! Kudden praktiskt taget skriker att jag ska komma å krypa ner i sängen nu ;o)
Har förberett inför morgonkaoset å lagt fram kläder som vanligt, fixat rent i köket, hängt upp sista tvätten, så jag kan ju faktiskt krypa till kojs nu MED GOTT SAMVETE!
För imorgon vankas ännu en dag av hämtningar å lämningar eftersom maken ska till sina föräldrar å "jobba" så blir jag gräsänka en dag till... Dax att ladda batterierna!
Natti!!!

1 kommentar:

  1. Härligt att ha hela familjen samlad!
    Du är så duktig me fyra barn! Wow! Här ser det ut som kaos i köket å jag har bara 2 barn:-) Kram

    SvaraRadera