2009/08/12

Tvätta, städa, baka.....

Här har det varit full rulle som vanligt! Igår kväll vid halv nio satte jag en bulldeg! ( korkat, jag VET ! ) Sista plåten var klar strax innan elva. Och idag har jag tvättat mellan 19-22.30. TRÖTT med andra ord ;o)
Hela dagarna är det ju fullt upp här så jag fattar inte varför jag inte kan "slappa" på kvällarna... Jag har sååå svårt att koppla av när det finns saker i hemmet som bör göras. Måste bli bättre på att prioritera mig själv ibland oxå!!!
Min lillebror Emil har varit här idag. Mysigt att hinna träffa han lite ibland. Sofia kom över med kusinerna på lunch också, och så röjde vi i parken så klart . Men nu är det inte många dagar kvar tills skolan börjar, och jag börjar få lite panik! Barnen har HELT FEL dygns rytm nu! Somnar vid 9 typ å det kommer dem inte orka när dem måste gå upp kvart i 7. Idag la jag dem vid 7 och det var bara william som var vaken vid 8. Litet framsteg iaf!
Nej nu ska jag krypa ner i sängen och förhoppningsvis hinna somna innan lill pluttan börjar sin natt ammnings maraton ;o) Livet som 4 barns mamma är minst sagt "fullt ös medvetslös" Men det är såååååååå värt det! Jag älskar mina underbara barn, och inte minst min man!!!
Borde sluta klaga och vara tacksam! Jag har ju faktiskt en underbar familj, tak över huvudet och mat på bordet! ;o)
Natti på er! Kram Sara

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar