2009/08/09

Snart ny vecka igen....

Helgen har som vanligt flugit förbi, och om 20 min börjar en ny vecka! Tiden går galet fort!
Idag har vi hållt oss hemma! JÄTTE SKÖNT! Mellan 10 och 16 var vi ute i parken å lekte med barnen. Till lunch blev det pizza som vi käkade ute! Mys! John och William cyklade iväg själva en stund, och när de kom tillbaks skulle jag cykla å hämta ut 2 paket. Vi gick upp allihop tillsammans, utom Noomi som ville vara kvar i parken. Det tog väl ca 5 min innan jag kom ner igen men då var Noomi helt BORTA! Jag å William letade ÖVERALLT i 20 min! Vi cyklade till centrum, gymnasiet, upp i skogen till Ica ringen, ja Överallt! Alla möjliga konstiga tankar började komma när vi hade letat i en kvart! Vart var hon?!?!?! William å John gick till sist och knackade på en kompis till henne och där var hon! Tack gode gud!!!!! Men nu är det utegångsförbud en vecka och inget lördagsgodis så hon lär ju inte göra om det ;o) Men jag e så glad att hon e hemma igen! Man hinner tänka myyycket på 20 min... å efter dagens skriverier om 15 åringen så var jag sjukt rädd ett tag.
Nej nu e det säng dax!!!! Natti på er!!! Kram

3 kommentarer:

  1. Hej vännen!
    FY va otäckt när barnen försvinner! Vet hur det känns. Man får nästan panik!! Skönt att inget hade hänt! Ha en skön vecka! KRAMISAR i mängder

    SvaraRadera
  2. Usch va obehagligt!!
    Skönt att allt gick bra!
    Va kul att du oxå har börjat blogga,är ju så kul o gå in o läsa på allas bloggar!
    Ni har sååå fina barn! Mirjam har ju blivit så stor o söt!
    Ha en bra vecka!
    Vore kul o ses nån dag!
    KRAM

    SvaraRadera
  3. Läskigt då de är borta så där...
    Ludde var borta för nåra dar sen. Då hade han och två andra killar från området gått utanför bommarna för att plocka bär. vi hittade dem rätt så fort till all lycka. Då fick han inte spela data spel den kvällen och grät sig till söms....Lite mildare straff ;)

    Skönt att inget hade hänt!

    Hoppas ni har det finfint! Kram

    SvaraRadera