2009/08/20

Etta gluttare....

Nu är min son en etta gluttare! En stolt sådan!!! ha ha! Båda barnen hade en bra första dag i skolan, och var såååååå trötta när det var läggdags kl 7. Hoppas det går lika bra imorgon då Noomi ska vara ENSAM mellan 8 och 12! Hon e så duktig min fina tjej, men samtidigt så liten! Ja, inte kroppsmässigt, men till sättet. Hon var längst i "sin grupp" och längst i klassen oxå tror jag! Och hon ÄR YNGST!!!!
Hon blir nog en vrål snygg modell när hon blir stor ;o)
Nej nu ska jag gå å mysa med min kudde! Saknar min underbara make nått enormt! Sängen känns så tom när han inte är hemma. . . Man blir lite ovan när man varit gift i 7½ år och sängen plöttsligt känns stor och tom. Tur att det bara är 2 ensamma nätter kvar!
Natti!!!

2 kommentarer:

  1. Oj vilka stora barn ni har!!!!1:an å 6-års grupp! Wow! går de på Lidingö?
    Så fina barn era små!
    Kram

    SvaraRadera
  2. Vad bra att det gick bra för barnen.....Noomi kommer att klara det galant i skolan med en så stödjande och förstående mamma!!!
    Kram kram

    SvaraRadera