2009/08/08

Grillning och lördagsgodis!






åhhhh va underbart väder det är! Jag njuter av varje dag det är sol!
Idag har vi grillat i parken med kusinerna! Mums!
Det blev en hel del spring i duschen där ute idag me ;o) Så himla bra att den finns!
Nu har vi precis kommit hem från en vända på Coop och barnen sitter TYSTA och leker med lego ! Det är sånt som ALDRIG händer, så de e nog rätt trötta....
Jag ska lägga dem tidigt å sen ska jag å maken ha lite lördags mys och kolla på en film!
Hoppas Miriam oxå bestämmer sig för att inta sängen tidigt ikväll!
Måste ju bara berätta om Gabriels kommentar vid bordet häromdagen....
Till att börja med kan jag berätta att hans äldre syskon alltid retas och lurar honom saker. Och plötsligt när vi sitter å äter så säger Gabriel " titta, det är en liten mask på fönstret" noomi och William började genast titta å leta efter masken var på Gabriel Utbrister " ha ha! Lättlurad"
Vi blev så chockade å började ap garva! Man väntar sig inte det från en 2½ åring!
Och idag när jag försökte få han att kissa på toan (han vill helst gå på pottan ) så sa han" jag vill inte kissa, för snoppen kan bli blöt då" :-D

Ha en underbar lö kväll! Kram
ps. Bjuder på lite bilder idag igen ;-)

1 kommentar:

  1. Visste inte att du bloggar, vad kul! En till att följa!
    Kram

    SvaraRadera